Vad behöver du hjälp med?
KAN JAG ÄNDRA ELLER TA BORT MIN ORDER?
Du kan inte själv ändra din order efter du har bekräftat den. Däremot kan du kontakta oss så snabbt som möjligt så kan vi hjälpa dig att ändra eller ta bort varor ur din order så länge den inte hunnit skickats iväg till dig från vårt lager. Kontakta oss så hjälper vi dig.
Har min order registrerats?
Du kommer få en orderbekräftelse till din e-post när du genomfört din beställning.
Vilka betalalternativ erbjuder ni?
Vi använder oss utav Svea och erbjuder följande betalningsalternativ:
- Kortbetalning (Visa, Mastercard)
- Direktbetalning via bank (Trustly)
- Konto
- Faktura (betala inom 14)
Har du ytterligare frågor kring betalning på vår webbsida så kan du såklart kontakta oss.
Standardleverans
- 2-5 arbetsdagar (måndag-fredag, ej röda dagar)
- Levereras av PostNord
Var är min beställning?
När du gör en beställning hos får du ett orderbekräftelse samt en leveransbekräftelse när din beställning har lämnat vårt lager. På leveransbekräftelsen finns din beställnings kolli-ID som du kan använda för att söka upp din försändelse på PostNords webbsida.
Har du några ytterligare frågor går det självklart bra att kontakta oss.
Ångerrätt
Du har alltid ångerrätt i 14 dagar i enlighet med gällande konsumentskyddslagstiftning. Detta innebär att du som kund har rätt att ångra ditt köp genom att meddela oss detta inom 14 dagar från det att du eller ett ombud till dig tagit emot den beställda varan (ångerfristen). Varan ska skickas i retur inom 14 dagar räknat från det datum du meddelade oss om att du utnyttjat din ångerrätt. Produkterna ska skickas tillbaka i originalskick och i sin originalförpackning med etiketter och taggar kvar.
Reklamationsrätt
Reklamationsrätten täcker varor som är felaktiga enligt gällande konsumentskyddslagstiftning. Du ska kontakta oss så snart som möjligt efter att du upptäckt felet.
Har du något du undrar över, kontakta oss gärna på: pdlelever@outlook.com
Har du något du undrar över, kontakta oss gärna på: pdlelever@outlook.com


